Current drop down list








Sunday, 3 December 2017

Review: Syampu


Yang ni antara syampu feveret... Lepas pakai tu rambut rasa lembut dan bersih. Bau dia pun bes.. bagi aku bau tu wangi, mungkin setengah orang tak suka bau macam tu.. pening katanya.. hehe.. bergantung pada individu la..


Aku pakai syampu ni je.. tak suka pakai perapi ke apa dah.. sebab aku memang tak suka pakai banyak benda dalam satu masa.. tapi memang kadang2 aku beli lebih daripada 1 syampu.. tapi tu bukan pakai sekaligus.. maksudnya hari ni pakai syampu lain, esok pakai lain... cam tu jer la .. bergantung pada mood dan keperluan... 


so far syampu hari-hari pun oke.. kalau dah pakai hari2 tu tak perlu tuangkan syampu tu banyak-banyak pun, sekadar dah berbuih kat rambut ni oke la... 


No comments:

Post a Comment

Pandangan dan cadangan yang bermanfaat sangat dihargai :-)

Lazada Online

Jom Shopping On9 Di LAZADA