Current drop down list








Saturday, 16 December 2017

DIY: Bunga Carnation

Video: Kredit kepada SoLELY Madebymade



Buat banyak-banyak .... time hari guru  tu bolelah jimat bajet sikit...

Biasalah kadang-kadang anak-anak ni bila tengok kawan-kawan bagi hadiah kat semua cikgu dia pun nak bagi kat semua cikgu jugak...

Kalau nak beli kat kedai memang parah la kan..

So.. apa kata buat sendiri je... nnti bahagian luar tu beli wrapping je la.. balut cantik-cantik.. acah-acah macam beli kat kedai tu... hehe


Ni baru betul appreciate guru yang mengajar tu.. hadiah hasil daripada tangan penjaga tu sendiri :-)





No comments:

Post a Comment

Pandangan dan cadangan yang bermanfaat sangat dihargai :-)

Lazada Online

Jom Shopping On9 Di LAZADA