Shopping Online Best

Dalam dunia hari ini, kebanyakkan daripada kita lebih gemar untuk membeli belah secara atas talian atau online. Kalau dulu, kebanyakkan daripada kita membeli barangan seperti pakaian, kosmetik dan makanan sahaja menerusi " online platform", tetapi hari ini, bukan terhad setakat itu sahaja, tetapi pelbagai barangan lain turut boleh dibeli secara atas talian seperti barangan pekakas rumah, penjagaan diri, perhiasan diri daripada emas, gadget dan banyak lagi.

Sis ada beberapa cadangan yang menarik untuk korang diluar sana yang sangat  gemarkan shopping secara online. Sis yakin ada diantara korang yang pernah membeli belah di tempat yang sis sebutkan ni dan sis jugak percaya masih ramai lagi yang berada di luar sana yang masih belum mengetahui beberapa tempat menarik yang sis nak kongsikan di ruangan blog ni harini terutamaya untuk mereka yang bukan kaki online.


Membeli belah secara atas talian menjadi pilihan ramai pada zaman ini adalah kerana ia memudahkan banyak pihak dan tidak membazirkan masa anda kerana anda tidak perlu beratur untuk menunggu giliran terutamanya di zaman COVID-19 ni. Buat kaum hawa di luar sana sis nak kongsikan beberapa online shop yang menjual barangan mampu milik. Pastinya korang akan tertarik tau... 


1) Jemels

Jemels ni adalah butik yang menjual barangan seperti pakaian dan handbag yang cantik-cantik tau. Baju-baju yang dijualnya sangat cantik dan warna pun menarik. Selain itu, korang boleh dapatkan koleksi handbag yang cantik tau. Ada yang kecil untuk yang suka tampil simple dan ada juga tote bag untuk korang yang sukakan bag yang luas dan boleh diisi dengan macam-macam barang kat dalam bag. Koleksi handbag dan baju yang dijual di Jemels sangat membantu untuk korang yang tak tahu nak matching kan warna tu. Di sana mereka menjual pelbagai warna handbag untuk korang sesuaikan dengan warna pakaian korang.












Boleh follow ig jemels kalau korang nak tengok koleksi mereka tau. KLIK je pada gambar tu jer gais untuk melihat sendiri koleksi-koleksi terkini daripada Jemels ni yer gaiss.




2) Annarizq

Annarizq ni jugak adalah salah satu tempat untuk korang cuci-cuci mata untuk beli handbag. Sangat banyak koleksi handbag kat sini dan warna handbag nya sangat menarik. Harga nya kategori harga mampu milik. Kadang-kadang ada banyak jugak promosi yang dibuat. Ada free gift yang menarik. Beli handbag anda dapat free purse gaiss.. Bes ke tak?? 


Tak percaya ada free gift menarik?? Apa kata korang pergilah sendiri melawat ig diorang. Silap hari bulan daripada nak cari 1 handbag tak pasal-pasal jadi 3 handbag pulak. Rambang mata tau gaiss












3) Legacy Fashionista

Legacy Fachionista ni pun jual handbag jugak. Harga nya agak murah dan sesuai untuk mereka yang mencari bag dengan harga bajet. Diorang pernah jual bag dengan pakej harga 3 bag RM60. 00. Sangat murah betul tak?? Untuk masa sekarang ni masih berlangsung promosi 3 bag RM100. 00. Buat mereka yang masih tercari-cari handbag murah untuk kegunaan harian bolehlah membeli belah di sini. Sangat menjimatkan wang anda. Boleh share duit dengan kawan-kawan untuk beli bag daripada diorang ni tau. 











4) Estrella KL

Kat sini korang bolehlah cuci-cuci mata tengok pakaian yang cantik dan sweet tau. Ada blouse dan skirt. Sangat cantik gais. Rekaanya berunsurkan feminin. Simple but nice!! 




Rasanya cukup setakat ni dulu sis kongsikan dengan korang. Selamat membeli belah tau ❤️❤️




Comments

  1. so far tak pernah dengar lagi semua brand ni. haha first time dengar. anyway thank you for sharing rasanya untuk gegirl bolehlah cuba shopping dekat sini pula harga macam berpatutan

    ReplyDelete
  2. i tahu legacy fashionista ni kat ig. terborong juga aritu sebab tengah cari beg dan tengah promosi pula tu. memang murah :)

    ReplyDelete
  3. Thanks for sharing tak pernah lagi dengar tapi gambar memang menarik nanti terjah ig dorang

    Cara Nak Target Audience DiFacebook Untuk Iklan FB Ad

    ReplyDelete
  4. Canteknya beg kt sini. Suka tgk... Nanti boleh explore lg kt ig diaorang

    ReplyDelete
  5. wah, semua nama ni pertama kali tahu. boleh check it out dan kalau berkenan boleh shopping terus, thanks for sharing!

    ReplyDelete
  6. thanks for highlighting these brands, they all seem really amazing and the products are so beautiful too

    ReplyDelete
  7. First time dengar nama2 ni. Nanti saya cuba usha. Terima kasih atas perkongsian.

    ReplyDelete
  8. aduhhhh cantiknya handbag dari legacy fashionista tu! Design dia unik, tak macam butik lain dekat IG, murah pulak tu harga.

    ReplyDelete
  9. Yaaa dah pernah beli satu handbag kat Anariq tu haaa.. cantik tau.. kalau bukak web dia rambang biji mato nak pilih mana.. hahahaha..

    ReplyDelete
  10. Yes i agree! i love online shopping since many years ago coz there are so many promos, cashback and i can shop anytime anywhere

    ReplyDelete
  11. hehe hujung2 tahu ni memang syok shopping kan? semua ada diskaun dan tawar free shipping

    ReplyDelete
  12. First time dengar brand2 ni sis.. tapi tengok design beg mereka memang cantik2 o... I know some of my friends that definitely going to love this.. boleh la share ni dengan mereka nanti..

    ReplyDelete
  13. Cantik-cantik jugak koleksi dia. Tak pernah dengar onlime shop ni

    ReplyDelete
  14. Cantiknya handbag-handbag tu. Daku nie sejenis suka nak membeli pastu bagi kat my sisters and mum. Paksa diorang pakai sebab daku yang rasa cantik hahaha

    ReplyDelete
  15. Ya setuju, sekarang ni belian online lebih praktikal. Kena elakkan kurang kan masa di luar. Tertarik laaa ngan legacy fashionista tuuu. Nak usha laaa

    ReplyDelete
  16. Now I know what they have, I am gonna save a lot for this year Christmas to shopping!

    ReplyDelete

Post a Comment

Pandangan dan cadangan yang bermanfaat sangat dihargai :-)